close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תחסכו בהוצאות בניית הבריכה

מערכת שורשיז אדר, תשעה08/03/2015

חשוב לציין ולהדגיש כי בריכה אינה מוצר בסיסי ולכן אין סיבה להיחפז ברכישתה

תגיות:
כיסוי לבריכה מבית וולף בריכות וכיסויים בע"מ
צילום: יח"צ אתר wpool
חיסכון הוא צו השעה גם עבור מי שיכולים להרשות לעצמם לבנות בריכת שחייה פרטית במתחם ביתם. אין הכרח לרכוש דווקא את הזולה בבריכות אבל ניתן לשקול פרמטרים שונים שעשויים להוזיל עת עלות הבריכה מבלי להתפשר אל בטיחותה ועל איכותה.

חברות שונות מציעות מגוון בריכות ובהן: בריכות מתועשות, בריכות מבטון, בריכות נוי, בריכות המותקנות על גגות ועל מרפסות, בריכות עיליות מעת, בריכות מפיברגלס ועוד.

על מנת לחסוך בהוצאות רצוי להידרש אל הנקודות הבאות
  1. אפיון והגדרה מדויקים ככל שניתן של צרכים ושל שימושים ייעודיים צפויים בבריכה.
  2. שימת לב מוקפדת לעל פרט במפרט הטכני המוצע של הבריכה, כדי שלא יידרשו תוספות או החלפות העלולות לייקר את העלות הכוללת.
  3. עיצוב והתאמה מרבית ומיטבית לסביבה, ובעיקר – בריכה בגודל מספיק לצרכים המיועדים.
  4. אין הכרח ואין כל סיבה לבנות בריכה אולימפית פרטית.
  5. בחירת כיסוי לבריכה שיאפשר שמירה על ניקיון המים חסכון במים. לשירותכם מגוון כיסויי בריכה. חשוב להתייעץ עם המומחים בוולף בריכות וכיסויים בע"מ על מנת להתאים כיסוי בריכה שייתן את מרב התועלת בעלות סבירה.
  6. חשוב לבחור בריכה מחומרים איכותיים ובטיחותיים העומדים בתנאים המחמירים והמחייבים ביותר. אסור להתפשר בשני מרכיבים מהותיים וחיוניים אלה.
  7. חשוב לוודא גם את איכות האביזרים הנלווים לבריכה והמהווים חלק בלתי נפרד ממנה כגון: משאבות, צנרת, מסננים, כיסוי לבריכה, ברזים ועוד.
  8. רצוי לשקול בניית בריכה עילית ללא צורך בחפירה. היתרונות שלה הם העדר הצורך בהליך מקדמי ארוך ומורכב, יקר ומסובך; משך הבנייה וההקמה הוא קצר ביותר.
  9.  רצוי לבחור בריכה מחברה שמספקת לכם את שירות ההתקנה עם כל הציוד והאביזרים הנדרשים, תוך כדי התאמת הבריכה לתקציב העומד לרשותכם ולמקום שאתם יכולים להקצות עבורה. בריכה עילית אינה פוגעת בתוואי השטח, מאחר שהיא אינה מחייבת חפירה. היא לא מסכנת תשתיות תת-קרקעיות.
     10. מאחר שצרכים ורצונות משתנים, כדאי לשקול בריכה שניתן לשנע אותה ללא כל קושי כאשר גומלת בכם ההחלטה    להיפטר ממנה מסיבות שונות. מומלץ לשקול אפשרות רכישת בריכה שניתן לקפל אותה ולאחסן אותה עד לשימוש הבא. כך מונעים חשיפה ממושכת המאיצה באופן טבעי את הבלאי של הבריכה.

יש כיום דגמים רבים של בריכות. אם הבריכה אינה מיועדת לשחיינים מקצועיים אלא בעיקר להנאה הגלומה בשכשוך במים והתרעננות בהן, אין סיבה לבנות בריכה מאסיבית שאורכה 50 מטר. עשויה לספק אתכם ולהספיק לכם בריכה קטנה בהרבה. 

חשוב לציין ולהדגיש כי בריכה אינה מוצר בסיסי ולכן אין סיבה להיחפז ברכישתה. חשוב ומומלץ לעשות סקר שוק, להתייעץ עם מומחים, ולקבל החלטה מושכלת. ככל שהבריכה איכותית ומקצועית יותר, כך עשוי להידרש מאמץ רב יותר בתחזוקתה, אשר בלאו הכי כרוכה במשאבים כספיים בלתי מבוטלים.

 

שורה תחתונה: בריכה אמורה לשרת אתכם, להנעים את זמן האיכות שלכם, לא להיות עליכם עול וטרחה. בהצלחה!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה